dimarts, 31 de gener del 2012
Festa de la Pau
El passat dilluns 30 de gener vam celebrar la festa de la Pau a l'escola, tots els nens i nenes vàrem sortir als passadissos a cantar la cançó "Si tingues la màgia d'un mag". Va ser una activitat que ens va agradar molt!!!
diumenge, 6 de novembre del 2011
castanyeres i fogoners
Aquí teniu el vídeo de les castanyeres i els fogoners de la classe dels gira-sols. Ho van fer molt bé, i van recollir moltes castanyes!!!
dissabte, 5 de novembre del 2011
panellets
La classe dels gira-sols hem celebrat la festa de la castanyada fent panellets a la classe. Han sortit boníssims, ho voleu veure!!!
diumenge, 30 d’octubre del 2011
Sortida a la verema curs 2011-12

Com ja sabeu el passat dia 13 d'octubre els nens i les nenes del cicle inicial vam marxar d'excursió a Vilafranca del Penedés. Ja teniu penjades les fotos de la sortida, ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses del vi i la verema.
https://picasaweb.google.com/111958883335859155455/SortidaALaVerema20111r
dilluns, 13 de juny del 2011
PROJECTE CLAVELLS
Els clavells hem acabat el projecte sobre el Pol Nord i us volem ensenyar què hem après:
Subscriure's a:
Missatges (Atom)